ארבע על 120

קבוצת ה-120 של שחרית התכנסה  למפגש מיוחד עם ארבעה מנהיגים פוליטיים – אבי גבאי, משה פייגלין, אורלי לוי-אבקסיס ורחל עזריה, לשיחה פתוחה וכנה על דרכם האישים בזירה הפוליטית, ולדיון אסטרטגי של המערכת.
חברי הקבוצה, המהווים חלק מתכנית העתודה הפוליטית של שחרית, קיבלו הצצה לשדה הפוליטי העכשווי, ומבט לעתיד הקרוב והרחוק, לקראת הבחירות הבאות.
"אפשר לשנות את הפוליטיקה!", סיפר גבאי, לשעבר השר להגנת הסביבה, שמתמודד כיום על ראשות מפלגת העבודה. "אני יודע שאפשר לשנות תרבות, רק אם אתה נמצא בראש. אם אתה "מספר 2" לא תצליח…" הוסיף. "נוח לפוליטיקאים להאשים את המערכת, אבל הם שוכחים שהם אלה שייצרו אותה באמצעות מינויים פוליטיים והחלטות לא ענייניות. מה שהפתיע אותי בפוליטיקה, זה היכולת לשקר בפנים וההתמקדות בלהיבחר מחדש…"
הח"כית אורלי לוי-אבקסיס התייחסה לסוגיות החינוך: "יש לראות את תקציבי החינוך כהשקעה ולא כהוצאה… מי שרוצה להיכנס לפוליטיקה צריך להזכיר לעצמו יומיום למה הוא נכנס לזה. המערכת פועלת לפי כללים כתובים, והיא דורשת שתתאימי את עצמך לכללי המשחק. הרבה אנשים אידיאליסטיים איבדו את עצמם במערכת."
הח"כ לשעבר משה פייגלין אמר: "יש צורך בפוליטיקה של רעיונות ולא רק בפוליטיקה של אנשים… כדי להצליח אתה צריך מנהיגות ולענות על צורך. זה כל הסיפור."
לאחר המפגש עם המנהיגים, החברות והחברים התכנסו לקבוצות דיון בצוותי חשיבה ועשייה לקראת בחירות 2019;
ולבסוף פגשו את רחל עזריה, לשיחת סטודיו לפוליטיקה.
בראיון עימה שערכה חברה הקבוצה אלקס ריף, עזריה שיתפה במהלכים פוליטיים עכשוויים שלה שקשורים בהורות, וגם סיפרה על התמודדויות אישיות, משפחתיות ומקצועיות כחברת כנסת, בכנות ובהומור.